Fodervärd

Ja tycker alla som hjälper en hund är oroligt underbara, typ adopterar en hund som dem inte vet va den har för bakgrund eller något från spanien eller något annat land, hundstallet ja vad som. ja tycker ni e gryma!
en dag komemr ja troligen ta en hund från hundstallet eller spanien jag me.
 
Men en sak ja tycker är helt fantastisk är när man blir fodervärd åt en hund som senare ska göra LT och bli militär/polis hund eller blindhund, att ha en fin valp från den e 8v tills den e runt 16månader(?) ja skulle ALDRIG kunna tänka mig att lämna bort Olle om 2månader, aldrig i hela mitt liv... 
så ja beundrar er som kan hjälpa till o vara fodevärd åt dem hundarna :)! ni behövs verkligen!
Ni måster vara starka som klarar de, ja skulle vara helt förstörd om ja va tvungen o lämna bort mig hund, de skulle itne funka med mitt psyke.
 
Den som va fodervärd åt Drott tyckte de var jätte svårt o lämna bort honom, men han va en helt underbar hund
men tyvärr fick han somna in då han va ca 2år då han ahde ont i ryggen, sen tror ja de va lite höft problem oxå :(


Den som va fodervärd åt Eila tyckte däremot de bara va skönt o bli av med henne, hon är en bestämd tjej med mkt energi, men ett hjärta av guld! ja älskar denna tjej<3 hade ja haft 65 000 eller vad de nu kostar hade ja köpt loss henne, hon är en oslipad diamant som ja älskar<3
Hon fick mig o inse att alla "svarta" schäfrar är inte farliga, hon fick mitt schäfer hjärta o växa, älskade hund<3
(Ja vart biten av en svart schäfer blandis när ja var 5, sen dess har ja varit skeptiskt mot just svrata schäfrar)


 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0