Frågestund

  • Vilka egenskaper letar du efter hos din kille? 
    Svar:
    Han ska vara omtänksam, trogen, snäll, de är dem "största kraven" jag har på en kille, gör ju inget om han ser bra ut oxå ;)

  •  Vad är dina intressen? 
    Svar:
    Mina största intressen är att träna hund, fota, hästar/ridning

  •  Hur ser en vanlig vecka ut för dig? 
    Svar:
    Måndag, Tisdag, Onsdag, Fredag: Börjar med att ja går upp och tar en kort promenad med Olle, sen in och ge olle frukost få även i mig själv något, fixa mig, gå till bussen, vara i skolan, sen kommer ja hem och beror på om mamma varit ute med olle elr inte så tar jag en promenad med honom, myser lite kan även träna lite beror på. Sen blri de datorn tills de blri middag, äter ger olle mat, sedan går ja en promenad med Olle, kommer in tar de lugnt, tills olle ska ut igen, efter sista promenaden är de bara chill, o den är mellan 21.30 - 22.00
    Torsdagar är ja ledig på, så då umågs ja med Olle, blir en längre morgon promenad, in o ta de lugnt, eller åka o träna agility, blir de inte agility blir de att plugga lite, sen träna lite trick träning med olle :)
    Lördagar och Söndagar är olika beror på om ja är med Nicklas eller någon annan, annars umågs ja mest med Olle :)

  • Vilken hundsport tycker du är roligast? 
    Svar:
    Ja tycker agility och freestyle är roligast

  • Vad heter din pojkvän? 
    Svar:
    Nicklas (a)

  • Hur många djur har du haft i ditt liv? Och vilka djur?
    Svar:
    Djur som har BARA varit MINA är:

    Dvärghamster 1 - Tuffsen hette han o var mitt första egan djur, han fick ja när ja var 7 - 8år, han fick vi avliva när han var 6månader gamal då han fick canser :(

    Dvärghamster2 - Lakris fick ja som "tröst" efter Tuffsen hade gått bort, men han vart oxå bara 6månader.... efter de fick han somna in, vi vet inte va som va felet men han led i sitt hus en kväll o fanns inget o göra.

    Marsivn - Blomman fick ja när ja var 9år, hon är de absolut bästa djur ja haft, finns inget som kan ta hennes plats<3 hon vart 7år och 10månader<3 vila i frid älskling<3

    Katt - Mulle köpte ja o min lillebror tsm när ja var 10år, han är en blandning mellan norskskogskatt och burma, vi köpte honom för 3kr ;) bästa köpet? ;P han är idag 9år o 3.5månad

    Hund - Olle fick ja köpa själv o betalar allt till honom själv, ibland får ja lite hjälp men de e inte ofta, men de går. han hämtade ja hem när han var 7månader och idag är han 14månader<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0