Gymnasie tiden....

Ursh vad ja hatade min gymnasie tid, ja trivdes itne i skolan, inte bland lärarna, o vissa elever vill man bara spy på.
men endå saknar ja skiten! hur kan man sakna att må skit varje dag? plugga sönder sig? ha stress upp över öronen? ja vet inte men ja saknar de!
vardagen va så mkt skönar...
 
06.00 - 06.45 - Ge olle mat, äta frukost, fixa mig, se på tv, åka mot bussen
07.15 - Bussen går
08.40 (?) - bussen mot skolan går
vara i skolan fram till 15 - 16 sen åka hem.
 
Ja på något sätt va denna vardag mkt skönare. Olle va ALLTID med mig, (någon dag va han hemma men typ 2gånger i veckan i perioder) annars hade ja honom med mig, o hade ja inte haft de hade han inte varit så säker som han e idag<3
 
nu trivs aj inte med livet, ja vet inte vad ja sak göra, vill ha jobb! eget ställe där ja kan fixa o inreda precis som aj vill!
ja vill må bra, om ja bara kunde få uppleva de :(
När ja gick i gymnasiet ville ja bara bli av med skiten, ja ville börja plugga på komvux för min vardag skulle bli bättre trodde ja.... men de vart den inte, däremot sämrre. men ja hoppas på att vara klar hösten 2013, men vet inte, kanske blir sommaren 2013... längre än så orkar ja inte plugga upp betygen. ja ska göra något med mitt liv utan att sitta i skola bänken....!
ja vill fixa ett liv, där folk kan vara stolt över mig att ja lyckades, ist för att ja alltid ska göra alla besvikna genom att misslyckas hela jävla tiden... de e inte mitt fel, men att ha pressen att ja måste lyckas har ja haft igenom hela min skål gång, försökt lägga undan de o köra mitt egna, men de funkar inte alls, har alltid den pressen i bakhuvudet att ja MÅSTE lyckas :( att plugga komvux är att inte lyckas.... ja misslyckades.... men ja ger inte upp ja måste visa att ja kan, ja kan oxå, måste göra dem stolta, en enda gång kan ja väl iaf lyckas med det :(
 
mår värre än ja gjort på länge nu (psykist) o ja orkar inte, ja faller bara mer o mer, snart orkar ja inte ställa mig upp igen, men ja måste orka...
om ja inte hade haft Olle hade ja redan legat på botten nu....
 
 

Komentarer
Postat av: Steffi

Vet hur det känns! Hoppade nyss av mitt 4e år på gymnasiet. Orkade inte läsa upp betygen just nu och orkar inte plugga alls. Försöker leta jobb men det är tungt och man är inte motiverad.

Ett tips är att ändå försöka klara av att bo hemma så länge du kan. Jag flyttade hemifrån för nästan precis ett år sedan och det är riktigt tufft! Jätteskönt att få bestämma själv osv, men det finns ingen som kan göra alla måste åt en nu. Dödssjuk och snöstorm, man måste ändå ut med hunden osv.

Kram på dig!

Svar: Tack<3Jo, men e inte de lättaste o se ljuset i mörkret :(
men ja ska klara av de, de har ja bestämt mig för, o hoppas ja håller de.
Ja måste för Olles skull, ja måste få pengar, o de får ja när ja pluggar, o får ja inga pengar kan ja inte ha kvar Olle, så e så beroende av pengarna...

Kram<3
Elin

2012-09-23 @ 22:05:38
URL: http://justanotherdog.blogg.se/

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0