Ja måste vara stark för hans skulle...

Vet att ja inte ska falla, men vill bara ge upp, men ja har min räv som ger mig nya kraffter, hasn närhet gör att ja orkar kämpa, ja vet vad ja kämpar för<3 ja kämpar för att få ett lågnt o lycklig liv tsm med min fina kille<3
vi ska en dag bo i ett eget hus han o ja o våran familj(?) ja vem vet vad framtiden ahr o erbjuda, bara ja har honom e ja lycklig<3
 
Men idag känns de så hopplöst, vill bara spola fram i tiden till den tiden ja gått kalrt skolan, har ett dröm jobb, o en fin kille o familj, kan någon ge mig den tiden? orkar inte vänta...
ja har genomgått tillräkligt mkt smärta i mitt liv redan, behöver inte mer :(

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0