Min hals...

Nä nu blir ja irriterad på min hals, den e bara problem, hm operera bort den xD, skulle vara as nice (a)
 
2010 kom problemet första gången, ja va ner på praktik i eksjö o vart SKIT sjuk, kände mig mer döende än levand, va bort någon dag här o där under 1v, sen gick ja ditt, o ja mådde inte bra, så dem körde hem mig, men på vägen hem åkte vi förbi sjukstugan så dem fick kolla på mig, då hade ja 40GRDERS FEBER (konstigt att ja va mer döende än levande?) sen hade ja halsflus, fast inte halsflus, då ja inte har halsmandlar kan ja inte ha de,
Så ja fick pencelin och något smärtstillande, love till dem tabletterna<3
Så efter ja ätit de började ja må bra igen (y)
 
2011 kom problemet tillbaka, o då gick ja upp till VC här hemma, samma symtomer som 2010, o dem sa att de e som halsflus osv, men dem säger att de inte går att behandla, utan går bort av sig själv...
så sur som fan gick ja hem utan medicin som skulle hjälpa mig :(
ja hade "halsflus" i 2 - 3v o mådde skit....
 
2012 nu känner ja att ja börjar få ont i halsen, ungefär som ja fick ibörjan av "halsflusen" så nu bönar ja o ber att de inte är något sånt skit :(
ja har verken tid eller lust att bli sjuk...
 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0