miss u!

Jag älska dig från första stund
Jag va den lyckligaste i världen när du kom in i mitt liv
Jag hade planer, vi skulle börja träna, vi skulle bli bäst!
De va du o jag, jag och du mot världen!
Upp med tuppen var ja för att gå en lång morgon promenad och kameran var såklart med!
När skolan började så va du hemma och jag i skolan, när ja kom hem möttes jag av din lycka som gjorde att ja orkade<3
Du vart gladast när jag kom hem!
 
Men dagen kom....
Du åkte ifrån mig, tårarna sprutade..... 
Jag förlorade min bästa vän... min älskade gris :(
 
Men jag skulle inte falla ner på botten, ja hittade min tröst o de va Olle, ja ångrar absolut inte honom, han e min prins<3 men en prins behöver ju sin prinsessa? 
 
 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0