Morgon mys med Olle<3

Min älskade mys vove<3 imorse så hoppade han upp i sängen o la sig nära nära o ville mysa :') så mysigt<3 ville absolut inte gå upp när klockan ringde, ville bara ligga kvar bredvid min älskade valp<3 men men vart o gå upp o ta på sig MASSA kläder o gå ut, var bara 4grader :/! När vi kom in vart de frukost till mig o Olle, han fick lite torrfoder samt A fil och knäckebröd :-) så hoppas han blir bättre i sin mage snart<3 sen myste vi lite i sängen innan ja var tungen att gå till bussen :-( men känns skönt att mamma e ledig idag så hon e hemma med Olle då han e lite dålig :/ han har inte spytt mer :-d men e fortfarande dålig i magen, min älskade vän<3 idag efter skolan har ja ingen aning om vad jag ska göra, funderar på att gå in till stan o gå lite där innan bussen, kolla julklappar xD alltid bra o vara ute i tid ;-) sen på kvällen kmr min moster o hennes sambo och ska fira min mamma som fyller år idag :-) annars vet ja inte vad ja ska göra :/

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0