På väg hem från falun

Haft de helt underbart hemma hos Nicklas, men i de goda finns de alltid något ont. Så i natt dygnade vi och jag o Olle tog tåget som gick 5.40 från Falun. Inte bara ja som inte ville åka, när vi gick på tåget kollade Olle på Nicklas som vrf ska inte du med :-( min sötis älskar honom :') men snart e de vi 3 igen<3 men till saken, tåget gick i tid från falun, vart ett stopp på ca 5min pga tåg möte, men endå vart vg 18min sena! :-O så missade tåget till Eskilstuna, så fick vänta 1h på nästa tåg.... Då passade ja på att göra de omöjliga möjligt :-D tränade freestyle med olle vid tåg spåret! Bara för någon månad sen fick man inte alls kontakt inärheten av ett tåg spår, gud vad glad o stolt jag e över honom<3 så vart lite freestyle träning o massa beröm ^^ nu sitter vi på tåget mot Eskilstuna som borde gå snart, hoppas de finns något tåg i Eskilstuna bara, annars lär ja inte komma till skolan -.- älskar SJ.... NOT!

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0