Pengar problemet är löst?

Efter ja fick brevet i fredags att ja inte skulle få pengar gjorde min helg till ett helvete... Mådde så jävla dåligt så de inte går att förklara, att ha tanken i huvudet "vad händer med Olle om ja inte kan köpa mat och försäkring?" de kändes och gjorde så ja inte kunde plugga, bara ja såg Olle gjorde de ont i hjärtat :-( men nu hoppas ja de löst sig efter ja pratade med skolan idag :-D Så funderar på att gå ut i skogen med Olle så får han gå i linan :-) Ta lite nya bilder på min prins<3 längesen han fick springa lös i skogen nu, så tror han uppskattar de, sen blir de inte mkt stigar då vi ska leta fina ställen att fota på :-D sen i min lycka så kan ja berätta att jag kanske får hundburen såld, har en som skulle höra av sig idag (y) Sen torsdag kmr Nicklas :-d sen ska jag försöka komma iväg och träna agility imorgon, min vecka kmr bli super, de är ja värd efter allt skit... (a)

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0