Så mkt jag älskar dig kmr ingen någonsin kunna älska dig<3

Efter mkt träning så värmer de i hjärtat när de ger resultat då ja aldrig trodde den dagen skulle komma :-) när ja kartas frisbee så kmr Olle 8 av 10 tillbaka med den nu :-D o idag bad ja honom gå till hallen med frisbeen då gjorde han de, ja bad honom gå o vissa mamma då gick han till mamma o visade sin frisbee :'D sen kastade ja lite inomhus o han fångade den hela tiden, sen kastade ja den o sen sa ja åt honom o hämta o de gjorde han, sen provade jag med bollen oxå o den gjord han samma sak med :'D ingen kan förstå min lycka över dessa "små grejer", men att jobbat så länge o äntligen se framsteg värmer<3 sen skötte han sig super bra i kopplet på väg till bussen :-D min hund gör mig stolt, dessa små grejer gör att man orkar kämpa när de inte går lika bra<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0