ursh...!

Dum som ja e tar ja åt mig av vad alla säger...
 
Idag på kursen stack olle flera gånger, o när ja hämtade honom sista gången va ja så förbannad, o sa såhär ska han inte bete sig...!
då brött kriget ut!
 
En av kursdeltagarna sa bara att de e naturligt, o att ja inte kunnde något ALLS om hundar (vet inte hur många gånger hon sa de) sen kännde ja inte min hund, osv hon vräkte bara ur sig mer o mer o värre o värre blev sekerna.
när hon gick där i från stod ja kvar med olle som skrek efter tiken, o tårar i ögonen, ja vet ju själv att olle kan, o ja vet själv att vi kan, ja vet att de går men pga den tiken funkar de inte (ja vet ska inte skylla på en sak blablabla)
men kurs ledaren sa iaf att ja inte skulle ta åt mig, lättare än sagt :(
de enda ja tänkte på va om ja kunde hundar? kan ja läsa av hundar? kan ja deras språk? kan ja min hund?
ja vet ju att ja kan allt detta, endå kom osäkerheten fram :(
 
ursh måste sluta ta åt mig.....

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0