Vilken dag...

 
Ja åker hem från Nicklas imorse :(!
ursh... saknar honom som f*n :(
 
Aja vi valde o dygna då vi insåg att sova några timmar var onödigt xD
så vid 5.40 gick mitt tåg, så då va de bara o säga hejdå :( 
såg på Olle att han oxå ville stanna hos Nicklas, dem två e så fina tsm<3!

Men iaf, i Sala skulle ja byta o såklart de e sent, så tåget i Sala väntade inte, så satt 1h i regn o frös i Sala....!
men tränade lite freestyle med Olle, stolt som f*n! då man itne brukar få kontakt alls med honom på en tågstation<3 så ja e nöjd över honom<3
 
Sen så kom tåget, o väl i E tuna var de 1h väntan igen... o då frsö ja som f*n.... :(
Sen kom tåget så va bara o gå på de, o förklara att tåget från Falun va sent hennes ration "FALUN?" men ja...
så fick förklara de typ 3gånger innan hon fatta xD!
aja  när vi kom till Strängnäs, så va ja sen pga tåget -.-!
Så sprang till mormor hämtade brorsans nyckel, o sprang till honom, sprang till bussen, va vid skolan 11.10 (börjar 11) skyndade mig som fan från bussen, när ja kommer sitter de en klasskompis utanför, o då fick ja reda på att de inte var någon lektion idag! -.-' vafan...........
 
Så satt o plugga till nästa buss, så tog vi den in till stan hämtade Olle gick till bussen, som ja trodde gick 12.40, men nej den gick 13.40 så 1h i stängnäs....
o då skyndade ja mig som fan från brorsans lägenhet till bussen för att inte missa den O.o
 
När ja väl kom hem fixade ja lite, sen la ja mig i sängen o såg på tv, o gud va skööönt de va!<3
 
Men att inse att man fortfarande kunde varit hos Nicklas fortfarande irriterar mig som f*n :(
 
aja absolut inte min dag idag..... bara o inse -.-
vafan har ja gjort för att vara värd o bli staffad såhär?
Olle e mins lika seg som mig....

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0